ArtVilnius`22 spalio 7-9 d
Daugiau
Tadas Gutauskas TaDas, Egmontas Bžeskas, Audrius Gražys, Vilmantas Marcinkevičius 1999- 2022
Dėl kainos terautis
Daugiau
Monologas, 2022, drobė, akrilas, autorinė technika, lino raižinys, 150x80 cm 1 /1
Aistė Ramūnaitė
Dėl kainos teirautis.
Daugiau
Bayraktar, 2022, drobė, akrilas, autorinė technika, lino raižinys, 100x59 cm 1/1
Aistė Ramūnaitė
Daugiau
Keturios lelijos I, 2022, drobė, akrilas, autorinė technika, lino raižinys, 90x80 cm, 1/1
Kaina 1500 Eur. Dėl pirkimo teirautis.
Daugiau
Oranžinis sveikinimas, 2022, drobė, akrilas, autorinė technika, lino raižinys, 100x60 cm 1/1
Aistė Ramūnaitė
Dėl kainos teirautis.
Daugiau
Raudonas vėjas, 2022, drobė, akrilas, autorinė technika, lino raižinys, 100x70 cm 1 /1
Aistė Ramūnaitė
Dėl kainos teirautis.
Daugiau
Vintažinis angelas, 2022, drobė, akrilas, autorinė technika, lino raižinys, 100x67 cm 1/1
Aistė Ramūnaitė
Informacija telefonu
Daugiau
Vasaros kvintesencija, 2021 m, akrilas, drobė, 150x130 cm
Audrius Gražys
Informacija telefonu
Daugiau
Iš ciklo Tylios struktūros, 2008, drobė, akrilas, 120x150 cm
Audrius Gražys
Dėl kainos teirautis
Daugiau
Į ružavą II, 2022, drobė, akrilas, 100x100 cm
Audrius Gražys
Parduota.
Daugiau
Kartu, 2022, drobė, akrilas, aliejus, 50x40 cm
Vilmantas Marcinkevičius
Parduota.
Daugiau
Tyla, 2022, drobė, akrilas, aliejus, 50x40 cm
Vilmantas Marcinkevičius
Gerai žinomi Lietuvos menininkai: Mantas Bžeskas, Tadas Gutauskas, Audrius Gražys, Vilmantas Marcinkevičius kūrybinio kelio pradžioje, daug projektų įgyvendino kartu. Grupės, pasivadinusios „Be šešėlių“ parodas 1999 metais vainikavo solidus jų kūrybinę platformą pristatantis katalogas. Jame Nijolė Adomonytė rašė: „pavadinimas ,,Be šešėlių‘‘ – nėra nei priežastis, nei tikslas. Jis tinka bendrai parodos impresijai ir joje aptiktų prasmių apyskaitai.“ Menininkus tąsyk siejo naujų, neįprastų tuo metu raiškos formų paieška. M.Bžeskas, medžio raižinį perkėlė ant drobės, sugalvojo kaip išplėsti tradicinio atspaudo formatus, V.Marcinkevičius - drąsiai (be šešėlių) tapyboje naudojo ryškų, rašalinį ultramariną. Audrius Gražys paskendo abstrakčių, minimalistinių tapybinių erdvių paieškose. T.Gutauskas tiek tapyboje, tiek skulptūroje ieškojo archajiškų ženklų, bei dekoratyvios jų raiškos. Menininkus tądien vienijo ne tik giminingi meninės formos ieškojimai, bet ir jų jaunatviškas noras keisti nusistovėjusias meno tradicijas, atviras, neretai provokuojantis pasirenkamų temų ratas .
Šiandien, kiekvienas suradęs savo kūrybinį kelią, grįžta su nauja patirtimi ir vėl siekia suvienyti jėgas bendruose projektuose, prisiminti nepamirštamas buvusio starto akimirkas, kai jie tampriai bendradarbiaudami su Vokietijos ambasada, buvo tapę tarsi pirmaisiais atgimstančios Lietuvos kultūros ambasadoriais. Stilinga menininkų grupės nuotrauka prieš ir po dvidešimt penkių metų, tai tarsi naujo kūrybinio starto pradžia, rengiantis bendriems projektams. Suburti šiuos menininkus draugėn man kilo idėja, rengiantis dalyvauti Berlyno meno mugėje. Kažin ar šiandien jiems svarbu ryškinti grupę vienijančią bendrą stilistinę platformą, kiekvienas iš šių menininkų jau gana aiškiai yra apsibrėžęs savo tolimesnius kūrybinius siekius. Tačiau, būti vienoje ekspozicinėje erdvėje , kaip parodė pirmoji grupinė paroda ArtVilnius`22 mugėje, jiems gera. Tarpusavyje lengvai susikalba tapybos, grafikos ir skulptūros formos. Kaip man pasirodė, bendroje ekspozicijoje, atsirado tarsi „sveikas“ noras tarpusavyje pasivaržyti. Nustebino T.Gutausko šamoto skulptūros, prasiveržusios plastikos bei spalvų vitališkumu. M. Bžesko didelių formatų darbai, kur grafika jungiama su naujomis technologijomis, prisiartinus prie paveikslo ir nuskaičius mikroschemą, tarsi atsiveria dar vienas paveikslo kvėpavimas. Džiugino subtilūs ir išraiškingi Audriaus Gražio ir Vilmanto Marcinkevičiaus tapybiniai ieškojimai. Taigi, ateityje lauksime ir tikėsimės naujų kūrybinių grupės pasirodymų.
Dailėtyrininkė Algė Gylienė