Tadas Dromantas, "Įpavidalinta tuštuma", 2023 vasario 9 -28 d.
Parduotas
Daugiau
Pakrantėje Nr 3, 2019, drobė, aliejus, 100x100 cm
Tadas Dromantas
Parduota
Daugiau
Dialogas Nr. 1, 2017, drobė, aliejus, 95x90 cm p
Parduota
Daugiau
Nuotolis, 2017, drobė, aliejus, 95x90 cm
Parduota
Daugiau
Pakrantėje Nr. 1, 2018, drobė, aliejus, 38x37 cm
Parduota
Daugiau
Pakrantėje Nr. 2, 2019 drobė, aliejus, 100x100 cm
Parduota
Daugiau
Pakrantėje, Nr.3, 2019, drobė, aliejus, 100x100 cm
Parduota
Daugiau
Saulės apšviesti Nr. 10, 2017, drobė, aliejus, 90x95 cm
Parduota
Daugiau
Šviesa ir spalva Nr. 18, 2017, drobė, aliejus, 90x95 cm
Parduota
Daugiau
Šviesa ir spalva Nr.17, 2017, drobė, aliejus, 90x110 cm
Daugiau
Vieta ir laikas nesvarbu, 2022, drobė, aliejus, 100x100 cm
Tadas Dromantas
1690.00 €
Parduota
Daugiau
Priekrantės mūza, 2022, drobė, aliejus, 100x100 cm
Tadas Dromantas
Tado Dromanto kūryboje dominuoja peizažas. Tai abstrahuotas peizažo vaizdinys, dažnai virstantis į foninę spalvinę kompoziciją siauroms, „giacomettiškoms“ figūroms įvietinti. Mėgstami pakrantės, laivų motyvai, vandens atspindžiai, pasivaikščiojimo, susitikimų siužetai. Dangaus skliautas ar vandens telkinys neretai tampa dominuojančia paveikslo erdve, mažą žmogaus figūrą panardinantys savo didybėje...
Pavieniai žmonių siluetai darbuose išmėtomi atsitiktinai, nesilaikant griežtos kompozicinės struktūros, taip tik pabrėžiant jų trapumą ir laikinumą šiame pasaulyje. Paveiksluose dominuoja žmogiškosios būties tematika, santykio su aplinka, kitu analizė. Ir pats autorius teigia, kad jo kūryboje būties klausimas užima svarbią vietą: „Trys mane dominantys klausimai kūryboje: Kas yra tapyba, kaip tai kas ji yra? Kaip tai kas yra reiškiasi būtyje? Kokie galimi šios būtiškos raiškos pavidalai?“
T. Dromanto tapyba emocionali, ekspresionistiška..., ataidinti britų tapytojo Williamo Turnerio plėtota tapysenos maniera. Tačiau, priešingai gaivališkai W. Turnerio dvasiai, pastarųjų metų T. Dromanto potėpiai jautriai virpantys, it vos vos liečiantys drobės paviršių, kartais savo prigimtimi net būdingesni akvarelistinei nei aliejinei tapybai. Daugiasluoksnis, niuansuotas koloritas tik sustiprina tikėjimą pirmapradžiu tapytojo pašaukimu, jo profesionalumu, meile spalvai ir jos reprezentacijai.
Menotyrininkė Goda Giedraitytė.